piątek, 12 kwietnia 2013

Telewizja N (obecnie NC+)

Ojj już dawno nic mnie tak nie zdenerwowało!! Ja nie oglądam TV za często, nie śledzę zmian technologicznych, umów itp, więc oczywiście nic o zmianach nie wiedziałam! Oświecił mnie ostatnio mój mąż mówiąc, że telewizja N połączyła się z Canal + i mamy NC+ i tu się zaczyna problem. Dlaczego nikt z szanownego zarządu obu telewizji nie powiadomił swoich klientów o zmianach?? Dlaczego nikt nie poinformował do kiedy i na jakiej zasadzie mogą wypowiedzieć umowę?? I wreszcie dlaczego nikt nie poinformował o podwyższonych płatnościach??!! Co to cholera za polityka?? Na kasę się łaszą byle więcej ale klientów mają gdzieś tak?? Płaciłam 54 zł a teraz nagle 69 zł i jeszcze mi chyba numer konta zmienili - a ja oczywiście nic o tym nie wiem! Telewizja NC+ milczy!! Ponoć umowę można wypowiedzieć do 14 kwietnia - za 2 dni, a ja nic nie wiem!! Nie mogę się dodzwonić, mąż hasła zapomniał...
Jak tak można z ludźmi postępować w ogóle?? Oj zła jestem, bardzo zła i mam nadzieję, że jakoś to szanowne kierownictwo rozwiąże :[

***********************************

Dziś jadę do moich rodziców - badania Emi, alergolog i inne załatwienia. Zajrzę dopiero we wtorek... Miłego weekendu :)

12 komentarzy:

  1. mozesz zostac do konca umowy na starych warunkach :) dzis zmienili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopóki aneksu nie podpiszesz to zmiany Ci wlepic nie mogą :) Zwłaszcza jak sie firma zmienia. Spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo, tylko mnie jeszcze nikt nie zmienił kwoty i płace tyle ile wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne że was nie poinformowali. My też mamy Nkę i nam już dawno przysłali pismo, że będą zmiany w programach i płatnościach i że jak się nie zgadzamy możemy wypowiedzieć umowę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzicie kurcze, a ja płacę więcej, a informacji żadnej i nigdzie nie dostałam :(
    Elu nie byłabym pewna, umowy przedłużającej też nie mamy. Wszystko odbyło się na tzw. gębę i bez podpisów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj też słyszałam że lecą sobie w kulki z tym NC+, w necie pełno negatywnych opinii... my mamy UPC więc problemu niet ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam cyfre+ zobaczymy czy rachunki się zmienią

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się narobiło zamieszania z tą zmianą umowy i płatności, bo przed chwilą wyświetlił nam się komunikat na eNce że rezygnują z automatycznych zmian umów i że te które trwają będą obowiązywać tak długo jak mają i z tą samą płatnością, żeby mieć czas się zastanowić czy się chce przejść na nc+ czy zregyznować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nominowałam Cię do Liebster Blog, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. NC+ ostro sobie w kulki poleciało .... wiele osób nie miało pojęcia o zmianach ....

    koniecznie daj znać co tam u Was !! Jak badania ???

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu... Twoja umowa nie zmienia się do dnia jej zakończenia, czyli jest taka sama jaką podpisałaś. I nie płacisz więcej. Było oficjalne przeproszenie na stronie nc+ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nadal nic nie mam, ale skoro tak mówicie... :) Ciekawe czy mi odliczą te wysokie opłaty ostatnie od kolejnego rachunku ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję za pozostawienie komentarza pod tym postem i Twój czas jaki poświęciłeś aby nakreślić tych kilka słów :)

Copyright © 2016 www.ciepelkowo.pl | blog
| Magda M. Ciepełkowo